About

Pages

Dec 13, 2009

Aku Dan Muzik (Part 6)

Hari ni aku cuti. so aku sambung.

Setelah aku dan tom menetapkan perancangan utk rip Prognosis Death,
semua pon berkumpul kecuali adee (sbb dia keje). Pong Pang Pong Pang bunyi meeting tersebut, maka rip prognosis death pd suatu malam yg sunyi ( x ingt bape haribulan). tp, aku ckp kt ayie yg aku nk pegang nama prognosis death tu. ayie x kisah, tp dia kelihatan bengang la gak sbb aku decide nak rip. xpe lah..lain2 punye hal aku mls nk cerita kt sni. end of story. hehe.

setelah beberapa bulan...maybe dlm 3 bln kot. bulan july, 2007...prognosis death telah dibangkitkan kembali..AHAHAHAHA!!!
the line-up goes, Aku - vox, tom - guitar, adee - drums, fizi - guitar dan azer - bass.
kenape aku menyanyi? sbb aku mls nk main gitar da. hehe. Prognosis: Death! adalah kesinambungan minat aku terhadap muzik selepas Magic January. Walaupan ditubuhkan atas dasar band projek, aku ucapkan thanx pada semua yg terlibat dan menyaksikan kewujudan Prognosis: Death!

X banyak yg bleh aku citer dlm part 6 ni sbb ini part yg terakhir (mungkin). sbb perjalanan aku masih jauh..detail tentang prognosis death akan aku cerita kn dlm post berikutnya..dan apa yg terjadi SELEPAS kewujudan prognosis death ni. hehe.




couple of my fav progART by me. hehe.

No comments: