About

Pages

Nov 14, 2009

So..It's Weekend!

Yellow, yellow..yaa..hari ni aku cuti!
emm..memandangkan i'm always bz la nowadays kan (cewah)..
so probably i'm gonna post something only on weekend.

Macam mane aku bleh jebak tulis blog..?
Haha..ni semua tibe2 je. aku bace blog mber2 sendri yg aku x sangke da jadi blogger..
contohnye, rizan, epi, nik hanif, zam..ZAM GILE RARE! aha
neway, aku x kesah pon. dulu aku cm x gemar nk tulis blog sbb mcm ramai yg asyik tulis pasal rutin harian..mcm2 dia cite..kadang2 ade yg aku bace da mcm kehidupan artis plak. haha. aku admit la sesetengah nye mmg menarik. haha.
tp x semestinye nk kene cite psl benda2 tu kn..then aku terpikir la nk share something ngan mber2 aku yg rajin berblog, atau ngan sape2 yg terlintas nk usha2 blog aku ni.
benda2 yg aku nk share maybe la tentang hal2 sekeliling ataupon interest aku je.
maybe it's not gonna be something yg detail, tp cukup utk org memahami aku..kot la. hehe.

No comments: