About

Pages

Sep 17, 2011

Apa Yang Tinggal?

Kadang-kadang, gua rasa da penat.
Penat la mengadap drama, penat mengadap hipokritsme, penat mengadap manusia-manusia yg cegampang.

Gua penat bila gua rasa gua je yg nak kena buat semua.
Walaupon mmg tu passion gua. Tp kadang-kadang bila gua rasa gua je yg beria, gua rasa macam palat.
So kalo lu orang semua duk tggu gua punya move, ni gua nk bgtau gua malas da nk "move".
Hahah.

Gua nk buat part gua je. Gua malas nak lebih2. Dalam ni bkn gua sorang je. Lu orang pon ade kan?
Kalo lu orang nak, lu orang nak kejar impian lu orang, lu orang fikir la sendiri. Lu orang usaha sendiri.
Gua malas da nak ketuk. Masing2 da besar, ada otak fikir la sendiri.

Memang gua akan rasa rugi kalo da x berjalan. Tp nk buat macam mana. Lu orang pon xnk tolong.
Kalo gua sorang je baik gua buat solo project.
Ceh kalo suara gua sedap dan talented, gua da buat solo da. Kahkahkah!

Anyway, gua doakan baik2 je. Banyak benda gua nk focus (ceh dari dlu pon ckp banyak benda!)

No comments: