About

Pages

Sep 19, 2011

Mia!

Hoi! This is Mia. My new kitteeehhhh.

Dah lama nak ada kitten baru lpas Marco membesar. Tapi duk tggu punya tggu, plan punya plan, x amik2 gak kitten bru. And this little girl just happen to be our new pet dgn x semena-mena atau tiba2.

Cerita nya dia ni sesat, masuk rumah rakan gua iaitu si Kamil dan Nieta. Malangnya Nieta allergic kucing. Kulit beliau senang kegatalan. Nak bela tp x sanggup plak nakk menahan allergic. Lalu si Kamil terus meroger gua. Gua plak was-was. Memdangkan Marco x sunat lg, dan gua pon xde pengalaman bela banyak kucing, so gua cm x berani nak ambil.

Tapi di sbb kn nampak kiut, gua dgn gf gua pon pegi la rumah si Kamil yg dkt je dgn rumah gua utk pick si kecil ni. Lalu gua terus gamble utk membela nye lalu menamakan nya Mia, seekor betina.

So tu je la buat masa ni. Pape gua update. Haha.

Marco yg masih dlm proses mengenalpasti Mia.

3 comments:

ckindollah said...

comel +
same name ngan kucin haku...

princess mia..

haku rase
die kecik lagi, so xyah risau pasai marco yang xsunat.. haha...

Buyoq said...

hahaha berak merata !!

ANXP said...

ckin - risau x risau jugak la. si marco tu bergurau dgn dia kasar kot. gigit2 bagai.

buyoq - dah reti dah dia berak dlm bekas. haha.