About

Pages

Jan 18, 2012

Pray for This New Day

Dah lama gua x update blogspot ni.
Gua xde idea sebenarnya.
Selamat Tahun Baru Calender Orang Putih kepada semua.
Walaupon lewat 17 hari wish kat blog ni.

Banyak benda berlaku 2011.
Apa yg gua buat 2011 kebanyakkan ialah perancangan utk menghadapi 2012.
Bukan bermaksud 2012 tahun nak kiamat dan gua rancang macam mana nak hadapi kiamat pulak.
Gua sebagai orang Islam, xbleh menduga hari Kiamat.
Dalam ajaran Islam yg gua tau, tiada siapa pon tahu tarikh sebenar hari Kiamat.

Perancangan yg gua maksudkan ialah perancangan hidup gua.
2012 adalah tahun gua menjengag 26 tahun hidup di muka bumi ni.
Pada gua, yg banyak main dari serius ni, 26 tahun bukan lah tahun yg gua bleh nk leka-leka lagi..
Cukup lah 25 tahun gua acah-acah dengan kehidupan.
Gua nak buat perkara-perkara serius. Tapi xde lah sampai merubah personaliti gua ni. Haha.

Wishlist gua utk tahun 2011, kebanyakkan nya yg penting-penting dah tercapai. Alhamdulillah.
Sebab kalau gua fail wishlist penting gua utk tahun 2011, wishlist tahun 2012 gua menjadi payah utk dilaksanakan.

Wishlist 2012 gua, gua target Karier, Family and the last chance for my passion; Music & Band.
Honestly blog ni xkan aktif sgt. Maybe sapa yg ada Tumblr bleh follow gua kt Tumblr.
Gua x banyak menaip dah skrg. Dont bother about asking why this blog sgt slow update.

Have a nice day guys. :)