About

Pages

Oct 2, 2010

Lama Tak Hapdet

Hai.
Lama gila aku x hapdet. Aku xde masa la beb. Aku bz skrg. Plus aku letih. Hahahaha!

WOI!! Asyik bagi alasan je apsl x update. Ko ingt ade org peduli ke? Bahahaha!

Suka ati aku la, Blog aku kot. Bugimaaa..

So ni cite lama sbnrnye. Tapi aku nk post gak memandangkan aku ada masa ni.
Aku pulang ke kampung utk berhari raya awal sehari. So malam tu mse aku sampai tu, aku sempat melepak dengan bdk2 skolah menengah aku. SM ANDERSON IPOH.
Yeah..mcm gathering la. Bdk2 ni mmg rajin organize event2 reunion ni. Sbb majoritinye masih ada di Ipoh. So tiap2 tahun mana2 yg sempat join event2 yg dianjurkan diorg akan join. Jadinye, setiap kali event, muka2 x sama, ade yg xde, ade yg ade, ade yg ade, ade yg xde. hehehe

Aku amat bersyukur jugak kenal budak2 ni. Walaupon masa skolah2 dlu nakal2. Macam2 perangai, tapi hasil diorg lepas skolah banyak yg menjadi, yg lagi hebat dari aku pon ada, dan ramai. Dan paling respek semangat setia kawan tu masih ada. Dapat jumpa bdk2 ni mmg sesuatu yg seronok dan semacam perasaan suka dalam ati aku. Cewah.

Sebelum aku sampai diorg mnganjurkan majlis berbuka puasa. Tapi aku sampai lambat, so aku join main futsal je la. Lepak2 dengan diorg ni sembang2 pasal life dan macam2 projek da diorg buat. Yang berjaya tu aku kagum sangat2..dan jauh di sudut ati ini ade sedikit perasaan segan. Sbb mereka btol2 berjaya dan kawan karib aku sndiri da ade bisnes sendiri. Mmg bagus pon dia..bdk pandai. Walaupon sama2 rockin' on stage masa muda2 dlu, tapi dia da benti..aku plak masih meneruskan minat aku. Aku berdoa utk kejayaan dia. Dan aku harap, aku dapat jumpa sesuatu yg membolehkan aku bangga dengan diri ini. Walaupon jalan yg aku pilih ni tidak lah menjamin sesuatu yg benar2 terjamin, namun aku percaya ada hikmah nya..dan aku percaya akan sampai satu masa Tuhan akan tunjukkan aku sesuatu. Insyaallah.











Kamera berspesifikasi tinggi oleh saudara Mior Arif dan tukang "snap" oleh saudari J

No comments: