About

Pages

Jan 25, 2010

Blank Blank Blank.

Da masuk minggu ke 4 bln ni..gua da sengkek! cepat la gaji dowh..
x sure sgt pe yg nk di taip arini..tp rase mcm nk menaip dan bercerita cerita..
nk cerita apa..? cerita psl semalam aku mimpi tercabut semua gigi. gile ngeri.
adoi..mcm mana la aku tua nnt. semua gigi tercabut..msti rse mcm mimpi tersebut. tp kalo tua2 xpe la..x malu nk g dentist buat gigi palsu. hahha.

kehidupan sepanjang bln ni agak normal..just ade beberapa isu dkt opis yg membuatkn sesetengah pihak kurang senang dgn perubahan yg dilakukan. mane tak nye..kitorang da sedap2 buat bende yg di sukai, bleh plak management ubah2 tukar sane sini..then sng ckp kalo x suke, paham2 la benti keje la jawabnye. tp hopefully aku x ditukar buat bende2 lain la. ni cukup ok da ni. tp xtau la kalo tuhan nk uji aku lg..dibuatnye aku tukar kene buat sales..layan je la. xkn nk benti..naya aku. bkn je xde sumber pendapatan, malah mengamuk jugak la gf aku tu nnt. ahah.

Perancangan, perancangan. Lately byk rancangan dlm pale otak aku ni. since pindah umh baru ni, mcm x sbr nk laksanakan semua. tp, semua tu berkoskn duet. maka, mmg kene simpan duet and buat satu2. ape rancangan nye..?? tggu.. wahaaakak!

21st hb hari tu besday aku..xde la sambutan pape sgt..tp ramai la org wish kn.. thanx to all of u! dpt 1 besday present from my gf. Santa Cruz semi-e! yey. thanx honey.

serious aku xtau nk type ape. nnt2 la aku cite bende2 best sket. mcm bosan je post aku kali ni. ke mmg semua post aku bosan..?? ske ati aku la...blog aku..korang xnk baca sudah..bkn aku rugi pape pon. wakakak.


Tatapan menarik minggu ini.

Santa Cruz Semi Acoustic as my birthday gift..by my crazy babe, Maliha Idayati.



 Maggi in P1 mug. Surprisingly it taste better than in a bowl. Haha!





No comments: