About

Pages

Feb 7, 2010

Liku Liku, Siku Siku.

Arini..aku keje. dengan keadaan lapar dan penat smlm yg x abis lg aku rse mcm nk mengupdate blog.
Semalam aku g penang. macam2 hal yg berlaku. Menyebabkan overdose penat yg melampau. haha.
tp alhamdulillah, at the end of the day mostly semua org berpuas ati..walaupon ade lg di hujung2 lidah dan dibenak ati yg masih mengata2 supaya tidak kehabisan topik cerita. haha.

Lagi satu...tmpt keje aku skrg mengalami perubahan demi perubahan. Tukar department la, tukar skop la. Team leader aku ckp semua ni patut ada dlm expectation setiap staff. kita xbleh stick pada satu task je. x semestinya kerja yg di apply mse interview tu akan kite buat smpi mampus, dlm masa itu kompeni bleh buat suka ati tukar2 kita kt mana2 yg diorg rse sesuai. Aku dapat detect yg cara ni jugak merupakan satu teknik halus utk mengurangkan pekerja. tp xpe..aku cuba ikut rentak org2 yg bayar gaji aku ni. haha. aku cuba lihat dr sudut positve..xpe. selagi bleh teruskan, aku teruskan. biasa lah kalo ade je yg tergelincir sket dr perancangan kita btol x..?

Mmg di awal setiap tahun baru kita inginkan tahun itu mnjadi tahun yg terbaik..at least la. tp kadang2 kite terlupa, yg kite hanya merancang. yg menentukan semua tu Allah s.w.t. Tp, aku msih harap dan berdoa tahun akn menjadi lebih baik dr tahun2 lepas. dan harap aku bleh handle la ape2 situation yg bakal mendatang, x kire dr segi karier aku, family aku, atau keghairahan aku iaitu muzik.

cukup tu je la utk arini. aku kene pk nk mkn apa ni. xleh taip da ni. haha!

till next time guys! :)

No comments: